- Estimular la iniciativa
pròpia i l’autoconfiança.
- Treballar en
grups cooperatius i heterogenis.
- Potenciar al
màxim lo que a l’alumne se li dóna millor.
- Basar el procés d’ensenyament – aprenentatge en els interessos personals dels infants.
- Crear un vincle afectiu entre mestre i alumne i entre alumnes.
- Confiar en els
alumnes i transmetre’ls aquesta confiança.
- Animar-los
mitjançant frases de valor (Molt
bé!, Segueix així!, Vas pel camí correcte!,...)
- Valorar l’esforç de l’alumne.
- En cas de
fracàs plantejar un propòsit de millora.
- Implicar a les
famílies mitjançant entrevistes i entrevistes a tres.
Aquest blog és creat per una alumna estudiant de la menció de Suport Educatiu de 3r de Grau de Primària a la UIB, el qual conté un recull de recusos útils per a alumnes amb Necessitats Específiques de Suport Educatiu a l'escola. Durant aquest segon semestre em dedicaré a publicar una sèrie d'activitats productives per facilitar el procés d'ensenyament - aprenentatge d' aquells alumnes que necessiten una atenció especialitzada i, millorar aíxi la posada en pràctica d'aquest transcurs.
dijous, 31 de març del 2016
Decàleg per a la motivació de l'aprenentatge
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada